Rogier van iterson review

Rogier van iterson review

Waarschijnlijk ben op je op deze pagina terecht gekomen, omdat je op zoek bent naar een review van de gitaarcursus van Rogier. Rogier van Iterson is een piano- en gitaarleraar die van zijn passie z’n beroep heeft gemaakt. Zo is hij al in de 40 en heeft hij al meer dan 30 jaar ervaring met muziek maken. 31 jaar daarvan heeft hij piano gespeeld, maar in de afgelopen 17 jaar is daar dan ook de gitaar bijgekomen.

Zijn vreugde zit hem in het muziek maken en natuurlijk lesgeven! 😉 Je bent hem misschien al wel tegenkomen via de Iterson Muziek of Onlinemuziekcursus.nl waar hij online gitaarlessen aanbiedt voor iedereen die gitaar wil leren spelen. Wat kan ik met deze cursus? Wat je met deze gitaarcursus kunt leggen wij verder uit op deze pagina, maar het belooft wat moois te worden!

Ben je al overtuigd door deze review of wil je meer weten over de aanbieder van deze cursus, Onlinemuziekcursus? Dan heb je hieronder de mogelijkheid om meteen naar de pagina van de aanbieder te gaan.

Starten met de Rogier van Iterson gitaarcursus?

Misschien vind je het allemaal wel best en wil je gewoon de cursus een keer proberen. Dan is het een kwestie van een paar klikken en je kunt al van start gaan. Mocht de cursus toch niet wat zijn? Geen probleem! De eerste 14 dagen is opzeggen gratis en geldt de ‘niet goed geld terug garantie’. Dat klinkt allemaal mooi, maar niet bij iedereen zal dit zo werken. Laten we eens kijken waarom de cursus voor jou van belang kan zijn. Dit kunnen we doen door je een aantal vragen te stellen, zoals:

• Wil je graag gitaar spelen, maar weet je niet waar je moet beginnen?
  • Je liep vast toen je zelf probeerde gitaar te spelen?
  • Je weinig geld te besteden hebt om gitaarlessen te volgen?
  • Dat je meer flexibiliteit wilt als het gaat om het inplannen van lessen?

Wat betaal ik?

Heb je veel van bovenstaande vragen met ‘ja’ beantwoord? Klasse! Dan zal een online gitaarcursus perfect aansluiten op jouw wensen. Voor niets gaat de zon op, maar hoe zit dat met deze cursus? Nou het mag rustig gezegd worden dat Rogier van Iterson één van de goedkoopste online gitaarcursussen aanbiedt. Zo betaal je voor de complete gitaarcursus op het moment niet 69,95, maar 47 euro. Goed om te weten is dat de gemiddelde online cursus al snel boven de 100 euro uitkomt. Dus waar wacht je op?

Wat krijg ik voor mijn geld?

Cursus rogier van iterson

Dat de gitaarcursus maar 47 euro kost zegt niet zoveel, want wat krijg je er werkelijk voor terug? Allereerst moet je weten dat de cursus bestaat uit uitgebreid lesmateriaal, maar dat is niet het enigste. Ook worden er 20 lesvideo’s van hoge kwaliteit toegevoegd die je eigenlijk met elk apparaat wel kunt bekijken. Bijvoorbeeld via een laptop, iPad of mobiel. Natuurlijk kun je al de PDF bestanden ook uitprinten op papier dat maakt het soms net wat makkelijker om te leren. Een aantal onderwerpen die worden behandeld zijn:

• Onderdelen gitaar
  • Speelhouding en techniek
  • Mineur akkoorden
  • Majeur akkoorden
  • Gitaarakkoorden overpakken
  • Power chords
  • Gitaar liedjes leren spelen

Daarbij komt nog kijken dat Rogier een gepassioneerde en gediplomeerde gitaarleraar is. Dus aan kwaliteit en professionaliteit geen gebrek! Naast dat krijg je bij de aanschaf van de cursus ook toegang tot een exclusief ledenbestand. In dit bestand kun je lesmateriaal en lesvideo’s bekijken of downloaden. Het is maar net wat je zelf wilt! Mocht je vragen hebben? Geen probleem! Rogier staat altijd paraat om je te voorzien van de juiste antwoorden.

YouTube kanaal

Wil je nog een beter beeld krijgen van deze gitaardocent, dan is het verstandig om eens het YouTube kanaal van Rogier te bezoeken. Hij heeft meer dan 1000 abonnees en diverse filmpjes opgenomen. Zo kom je te weten waar zijn interesses liggen en of zijn muziek keuze overeenkomt met die van jou.

Welke ervaringen hebben andere cursisten?

Natuurlijk is het altijd belangrijk om te weten welke ervaringen andere cursisten hebben. Hieronder worden een tweetal recensies kort beschreven. Daarnaast is het mogelijk om in het reactieveld van deze review, ervaringen te delen met andere bezoekers.

• Debby: ik was al een tijdje van plan om gitaarlessen te nemen, maar kreeg deze online gitaarcursus cadeau. Alles wordt duidelijk en overzichtelijk uitgelegd, waardoor je snel progressie maakt in het gitaarspel. Tevens heb je levenslang toegang tot de cursus, dus mocht je een keer geen tijd hebben, dan maakt dit in principe niks uit. Ik ben in ieder geval enthousiast over de cursus van Rogier van Iterson.
  • Chris: voor het lage bedrag is deze cursus meer dan zijn geld waard. Ook andere online gitaarlessen geprobeerd, maar deze komt als beste uit de bus. Zo worden de filmpjes vanuit verschillende hoeken opgenomen, zodat je als cursist zijnde niks over het hoofd ziet. Tevens zijn de animaties leuk en leerzaam. Kortom, de cursus waar ik naar op zoek was. Hopelijk worden er ook nog vervolg cursussen gemaakt door Onlinemuziekcursus en Rogier 😉

Conclusie review Rogier van Iterson

Het is altijd makkelijk te vertellen waarom een cursus goed zou moeten zijn, maar wat zeggen de cursisten van Rogier hier eigenlijk over? Zij hebben immers continue met hun neus hier bovenop hebben gezeten. Nou de recensies zijn opmerkelijk. Er is zelfs iemand die zegt dat die meerdere online gitaarcursussen heeft gevolgd en toch die van Rogier het beste vond. Het is vooral de onbeperkte gebruikersduur, garantietermijn en de voordelige prijs die de cursus erg interessant maakt onder cursisten. Kortom een cursus die zeker de moeite waar is om uit te proberen en natuurlijk af te ronden 😉

Heb je vragen of wil je ervaringen delen over de cursus gitaar spelen van Rogier, laat dan gerust een reactie achter. Zo kunnen wij van Uwgitaarlesonline.nl deze review nog uitgebreider beschrijven, zodat andere gitaristen weten of deze cursus geschikt is voor hun.

5 (100%) 1 vote